Za nami kolejny rok, pełen wielu ciekawych realizacji, kolejnych wyzwań, a przede wszystkim ważnych zmian.

W 2023 roku, dzięki zaufaniu, którym obdarzyli nas nasi partnerzy oraz współpracownicy zrealizowaliśmy sporo prac na wielu interesujących inwestycjach. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie świetne relacje, które nawiązaliśmy w tym roku oraz te, które trwają już od lat i są dla nas potwierdzeniem naszej jakości i zaangażowania, które wkładamy w naszą pracę. Każda realizacja jest też dla nas możliwością na sprawdzenie swojej wiedzy i wykorzystanie doświadczenia, które zdobyliśmy.  Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tych projektów i pracować z najlepszymi. W 2023 roku zakończyliśmy kilka ambitnych tematów, a były to między innymi:

• Garaże pod Parkiem Centralnym w Gdyni
  • Teatr Polski w Szczecinie
  • Hotel Milo
  • Osiedle Brabank w Gdańsku
  • Budynek laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowy Instytutu Morskiego w Gdańsku

Rozpoczęliśmy też i kontynuowaliśmy prace na kolejnych inwestycjach, które trwają nadal, a są to na przykład:

• Biurowiec LPP W Gdańsku
  • Dworzec Główny w Koszalinie
  • Szkoła Podstawowa w Warszewie
  • Hala Sportowa Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

Odbyliśmy cykl kilkunastu szkoleń z zakresu kompetencji miękkich, które pokazały nam one nowe spojrzenie na pewne tematy, otworzyły na inne rozwiązania, a przede wszystkim pomogły zrozumieć lepiej współpracowników i siebie samych.

Jak co roku braliśmy udział w spływie kajakowym, który był świetną okazją do zaciśnięcia więzi i oderwania się na chwilę od codzienności. Część z nas wybrała się też wspólnie w góry, gdzie nocowaliśmy w schronisku i zdobywaliśmy okoliczne szlaki oraz podziwialiśmy przepiękne widoki.

Jednak najważniejszym dla nas wydarzeniem w minionym roku, była zmiana lokalizacji firmy. Przenieśliśmy się do nowego, większego biura w Redzie z halą produkcyjną oraz magazynową. Prace remontowe trwały intensywnie przez kilkanaście miesięcy, a zwieńczeniem tego procesu było uroczyste otwarcie nowej siedziby 06.10.2023r. Była to również okazja do podziękowania wszystkim pracownikom i podwykonawcom za zaangażowanie, które na co dzień wkładają w swoją pracę i bez którego nie byłoby nas w tym miejscu, w którym się obecnie znajdujemy.

Wiemy, że świetne efekty naszej pracy, są także wynikiem tego, z czym zmagamy się na co dzień, dlatego tym bardziej wdzięczni jesteśmy za kolejny dobry rok, który pomimo wyzwań zapisze się szczególnie w naszej historii. Kończymy go z satysfakcją i spełnieniem. Jesteśmy pewni, że każda zmiana niesie za sobą nowe i jest konieczna do tego, aby się rozwijać i zdobywać kolejne doświadczenia. Z nadzieją patrzymy na obecny rok 2024 i chcemy, żeby był on ustabilizowaniem i ulepszaniem aktualnych procesów, nie wyłączając nowych pomysłów i realizacji.